Kasseren tog imod i Lufthavnen
Anne-Marie vendte hjem til hyldest i Lufthavnen Horsens Sejlklub var repræsenteret af Klaus D. Johansen, Fru Bente + barnebarn, sammen…
Anne-Marie vendte hjem til hyldest i Lufthavnen Horsens Sejlklub var repræsenteret af Klaus D. Johansen, Fru Bente + barnebarn, sammen…
Nu er det endelig meldt ud, hvornår Anne-Marie Rindom ankommer til Danmark, og vi er klar til at hylde hende sammen med Horsens Kommune.
En stor dag for Horsens til OL
Der er skrevet meget, og alle er forhåbentlig helt klar over, at Anne-Marie Rindom i søndags, blev den første danske kvindelige guldmedalje vinder i sejlsport i 25 år.
Det er stort
Et spændende medalrace og stor jubel
Anne-Marie Rindom Fanklubben var sammen med DR, TV2, TVSyd og Discovery samt Horsens Folkeblad samlet til Medalrace i Restaurant Pynten.
31.7: Fuldt hus og landsdækkende TV stationer til arrangementet søndag morgen
Opdateret 31.7: Seneste nyt fra Anne-Marie i Japan
I denne blok vil I finde opdateringer fra Facebook og andre aktuelle indlæg fra OL i Japan