Standernedhaling og prisuddelinger
Program og tilmelding
Lørdag den den 29. oktober kl. 12.00 mødes vi foran flagmasten til årets standernedhaling.
Efterfølgende er der mulighed for en let frokost i Restaurant Pynten, hvor vi håber at se mange medlemmer i alle aldersgrupper.
Under frokosten vil der være korte indslag bl.a. med årets prisuddeling til:
- Anne-Marie Rindom prisen til årets ungdomssejler
- Årets frivillig i ungdomsafdelingen
- Årets kapsejler
- Årets Matros (Kammeratskabspokalen)
- Årets profil i Sejlerskolen (Blæselampen)
- Årets grundejer (Grundejerpokalen)
Frokost menu
Klubbensbestyrelse har valgt at yde et tilskud til kuvertprisen, så vi kan tilbyde følgende menu:
For voksne:
- Sildemad
- Tarteletter med hønsekød og asparges
Kr. 150 per kuvert
Ungdomssejlere
- Kyllingenuggets med fritter
Gratis for ungdomssejlere
Drikkevarer kan købes på klippekort.
Tilmelding og betaling senest torsdag den 27.10 kl. 21.00
Tilmelding sker via Pyntens bookingsystem. Klik på dette link.
Vælg:
1.
Personer: Antal personer inklusiv evt. ungdomsejlere
2.
Dato: 29.10 (Klik på dato)
3.
Tid: kl. 12.30 (klik på tidspunkt)
4.
Kontaktoplysninger
Godkend vilkår
Kommentar felt: Skriv antal fordelt på voksne og ungdom inkluderet i antal personer
Når du er klar til at gennemføre reservationen ser du et billede som nedenstående:
Betaling for menu skal ske ved tilmelding til:
Til Mobilepay nummer: 13913
eller
Konto i Sydbank: 7160 1645113
Begge: Skriv navn + 29.10 som reference
Vi håber at se rigtig mange medlemmer til standernedhaling og frokost
På vegne af bestyrelsen
Peter Bjerremand