Onsdag den 26. august fra kl. 10-18
Vi har igen i år fornøjelsen at invitere OnBord venner til en sommertur i en 49 og 56 fods X-sejlbåde

Program
Vi sejler ud fra Juelsminde kl. 10 og sejler mod Bogense, hvor vi spiser frokost i bådene. Efter frokost går turen tilbage mod Juelsminde via et stop ved Æbleø, med mulighed for et havbad, hvis vejret tillader det.
Der vil være erfarne sejlere ombord på begge både, så alle kan være med og få en unik sejltur i to private eksklusive sejlbåde.
Tilmelding til peter@horsenstilol.dk gerne hurtigst muligt eller senest 14. aug.
Vi håber på god opbakning til arrangementet.
God sommer til alle
OnBoard
Peter Bjerremand Jensen
PS: Sejlads er sjovest i tørvejr og ikke for meget blæst, så̊ vi forbeholder os ret til at aflyse hvis vejret ikke lægger op til sjov sejlads.
Lidt stemningsbilleder fra 2025






















